CESPRO - BANKINSTORE

NOVI KONCEPT UPRAVLJANJA NOVCEM U RETAIL-u

Bank in Store je inovativno rešenje dizajnirana da učini upravljanje gotovinom sigurnije, efikasnije i ekonomičnije. Omogućava sigurno brojanje i validiranje prikupljenje gotovine i sigurnu pohranu u sigurnosno čelično kućište.

Bank in Store nudi optimizaciju toka gotovine i objektivnu podršku svim operaterima uključenim u proces  rada sa novcem; u isto vreme nudi tačan izveštaj svih  aktivnosti uređaja u realnom vremenu.

Bank in Store, u u modulu sortiranja novca, nudi mogućnost prebrojavanja i provere novca  bez deponovanja u sigurnosno kućište.

Bank in Store je idealan za klijente koji  moraju da pohrane velike količine gotovine u kompaktan i idealno skrojen uređaj. Ergonomičan i kompaktan oblik ovog proizvoda omogućuje njegovu instalaciju u bilo kom prostoru.

 

 OPŠTE PREDNOSTI

  • Ekonomičan proces: napredna tehnologija prepoznavanja novčanica. Optimizacija cash-flow procesa sa smanjnjem troškova cash procesinga.
  • Smanjenje grešaka: u sorting modu, korisnik može da koristi uređaj da prebroji i proveri novac pre nego što se deponuje u uređaj. U depozit modu,  rešenje prati sve operacije i isključuje sve greške prilikom procesa deponovanja novca.
  • Podizanje sigurnosti: u depozit modu uređaj automatski pohranjuje prepoznate novčanice u sigurnosno kućište.
  • Monitoring u realnom vremenu: korisnik može da nadgleda sve aktivne uređaje i operacije preko web portala.
  • Krediti banke: u slučaju posebnog dogovora, iznos deponovan  u uređaju može biti direktno prebačen na račun klijenta, a CIT kompanije mogu automatski da preuzmu novac iz uređaja.

 

KORIŠĆENJE I POVEZIVANJE

Identifikacija i interfejs: deponovanje gotovine je omogućeno nakon prijave korisnika, što je omogućeno koristeći jednostavan korisnički meni, preko ekrana osetljivog na dodir.

Brojanje i obrada novčanica: sve novčanice su proverene i prebrojane pre nego što se deponuju u samozavarujuće vreće.

Potvrda prijema: po završetku deponovanja, uređaj će odštampati potvrdu sa svim podacima vezanim za prethodno izvršenu operaciju.

Preuzimanje deponovane gotovine: prilikom preuzimanja deponovane gotovine štampa se potvrda sa svim podacima vezanim za trenutnu radnju (sadržaj vreće, vreme, datum, iznos i ID).

Log file: svaka operacija može biti u potpunosti verifikovana kroz kompletan pristup podacima sa listom transakcija i aktivnosti korisnika (detaljan izveštaj  svih transakcija, i lokalno, i preko web portala).

Daljinsko upravljanje: uređaj omogućuje monitoring  svih transakcija u realnom vremenu, i moguće je daljinsko upravljanje svake jedinice. Sistem omogućava automatsko signaliziranje CIT kompaniji da preuzme deponovani sadržaj, upravljanje alarmima , kao i signalizaciju u vezi aktivnosti održavanja.


Preuzmite PDF ovog proizvoda

© 2019. All Rights Reserved